Praha 8 a severovýchod
Praha 8, Praha 9 , sever včetně náhorních končin +- po D8, kolegiálně Kbely.
Podněty na vylepšení je vhodné zasílat na níže uvedené adresy:
MČ Praha 8
Zastupitel a místostarosta Prahy 8, agenda cyklodoprava
MgA. Petr Vilgus, Ph.D., tel. 222 805 167, 602 807 082, email: petr.vilgus@praha8.cz
Odbor dopravy MČ Prahy 8
Oddělení bezmotorové dopravy a bezpečnosti provozu
Vedoucí oddělení: Tischerová Hana Ing., tel. 222 805 781, email: hana.tischerova@praha8.cz
Oddělení silničního správního úřadu (značky)
U Meteoru 6, 180 48 Praha 8
Vedoucí oddělení: Černý Marek, tel. 222 805 709, email: marek.cerny@praha8.cz
MČ Praha 9
Místopředseda komise životního prostředí a dopravy RMČ P9
Sokolovská 14/324, 180 49 Praha 9
Ing. Zdeněk Davídek, tel. 283 091 332, email: davidekz@praha9.cz, kancelář č. 160
Odbor životního prostředí a dopravy (OŽPD)
Sokolovská 14/324, 180 49 Praha 9
Vedoucí odboru: Mgr.Morávek Pavel, tel. 283 091 351, email: moravekp@praha9.cz, kancelář č. 240
Oddělení dopravy
Sokolovská 14/324, 180 49 Praha 9
Vedoucí oddělení: Ing. Polák Radek, tel. 283 091 453, email: polakr@praha9.cz, kancelář č. 234
________________________________________________
Komise Rady hl. m. Prahy pro cyklistickou dopravu: adresa cyklokomise@praha.eu pro kontaktování všech členů KCD
-
Tupolevova
jsou potřeba legalizované přechody/přejezdy (nebo přidané chybí) pro cyklisty
-
Cyklo propojení Letňany - metro Prosek
Cyklo propojení Zárybská - Jablonecká (napojení na obslužnou komunikaci za Casino San Marco), cca 140 m + cyklozobousměrnění části Zárybské. Vznikne klidné cyklo propojení z Letňan na metro Prosek, případně dále.
-
Nekonzistentní značení
„Chodník“ podél Kbelské je z jedné strany značen jako stezka pro chodce (bez dodatkové tabulky, tedy cyklisté na něj nesmí) https://mapy.cz/zakladni?x=14.5174252&y=50.1184660&z=17&pano=1&pid=69561582&yaw=2.789&fov=1.057&pitch=0.074
z druhé strany je značen jako stezka pro chodce a cyklisty smíšená https://mapy.cz/zakladni?x=14.5210718&y=50.1162352&z=17&pano=1&pid=69560086&yaw=2.768&fov=0.521&pitch=-0.002
Stav v terénu odpovídá odkazovanému.
-
Kolizní místo v Podolína A2. Obruba a značka v prostoru kde nemá co stát!
Sklopená obruba musí být dle mého v celé šíři vodorovného značení, což zde bohužel není a denně tak zbytečně vzniká nespočet reálných kolizí mezi chodci a cyklisty. Naprosto zbytečně, chtělo by se i zeptat, zda-li cíleně, neboť jistě to stálo velmi moc peněz a výsledkem má být nucená šikana?
-
Redukce keřů na Elsnicově náměstí
Celkově průjezd přes Elsnicovo náměstí je relativně nepřehledný a v některých chvílích navzajem protijedoucí cyklisté se do poslední chvíle nevidí.
Způsobů jak tohle vyřešit by asi mohlo být víc, některý v podstatě bezplatná, či by možná bylo vhodné některá z nich zkombinovat...
- sestříhání keřů
- obnovení vodorovného značení
- osazení zrdcadly
- vyznačit jednosměrky pro cyklisty na náměstí....
- etc.
-
Novovysočanská (Krejcárek)
Ulice Novovysočanská je do října uzavřena kvůli plynu a dokončování developmentu u depa Libeň. Nevím jaká bude finální šířka ulice, chtělo by to ochranný cyklopruh ve směru do centra (mírně do kopce) a alespoň pikto z centra. Osobně se mi jedná o úsek Krejcárek - Nové Vysočany. Vzhledem ke stavu obrusné vrstvy to vidím na kompletní výměnu povrchu.
Poté co projekt cyklostezky na Balabenku je definitivně pohřben, se jedná o jediné logické pokračování cyklomagistrály po staré trati od Hlavního nádraží.
-
Piktokoridor v ulici Horňátecká
Piktokoridor v ulici Horňátecká mezi Vozovnou Kobylisy a křižovatkou s Přemyšlenskou už jej skoro setřený. Potřeboval by obnovit.
-
Zcykloobousměrnění Kašparovo náměstí
Ulice sice není moc široká, aut chodí málo, možnost jít pro kola do protisměru je logické vzhledem k návaznosti pohodlnější cestu dolu kopcem kolem parku a směr Palmovka, vyhnete se tím provozu a mnoho autům na Zenklově ulici.
-
Přívoz Nové Zámky
Nepřehledná zatáčka ve které se potkává značné množství cyklistů, chodců i bruslařů, z nichž někteří zastavují a odbočují k přívozu. Směrem od Zámků vede stezka s kopce a cyklisté i bruslaři někdy jedou dost rychle. Převozníci už tam nějaký ten karambol zažili. Varovná značka asi nebude k ničemu, ale užitečné by bylo umístit do vnějšího oblouku na sloup (nebo maringotku) vypouklé zrcadlo.
-
Libeňský most - ztratíš se
Dopravní značení informující o uzavírce tvrdí, že most je uzavřen a tak nějak předpokládá, že pro všechny.
Nahradit:
"POZOR Libeňský most uzavřen" → "POZOR Libeňský most uzavřen mimo cyklisty a pěší"
"Slepá ulice" → "Slepá ulice [dodatková tabulka s kolem]"
Na Rohaňáku mi už došla trpělivost, vzal jsem fix a chybějící informaci na značky dopsal. A teď do mě, jakého nebezpečného skutku jsem se tím dopustil.
Obecně s informacemi o uzavírkách mám problém, když jedu někam mimo Prahu, v 90 % případů se ukáže, že cesta je pro kolo průjezdná. Značky o objížďce by o tom měly informovat, stačí klidně piktogram nebo rukou dopsaná značka v rohu -- lze to udělat okamžitě bez jakýchkoli dalších nákladů, stačí, aby ten, kdo značení instaluje, to tam čmárnul.